Is féidir le comhairleoir straitéise léargais neamhchlaonta a sholáthar chun cabhrú le do ghnó oiriúnú don athrú, deiseanna nua a aimsiú agus buntáiste iomaíoch a fhorbairt.
Is féidir leis an deontas seo tacú leis an gcostas comhairleoir straitéise a fhostú chun cabhrú le forbairt agus/nó cur i bhfeidhm na dtionscnamh straitéiseacha.
Deontas Comhairliúcháin Straitéiseach do BFManna & Cliaint Mhóra
I gcás BFManna, caithfidh tionscadail incháilithe a bheith ina sannadh nua a bhfuil tábhacht straitéiseach acu don chuideachta. I gcás cuideachtaí móra, tá tionscadail incháilithe teoranta do staidéir chomhshaoil nó seirbhísí comhairleach a bhaineann go díreach le hinfheistíochtaí chun leibhéil fheabhsaithe cosanta comhshaoil a bhaint amach, lena n-áirítear dí-charbónú, feabhsú ar éifeachtúlacht fuinnimh agus acmhainní agus giniúint fuinnimh in-athnuaite.
Comhlachtaí atá ag lorg a straitéis a nuashonrú chun éifeachtúlacht agus borradh níos fearr a bhaint amach.
Nuair a bheidh an t-iarratas pléite agat le do Chomhairleoir Forbartha agus nuair a bheidh tú réidh chun iarratas a dhéanamh, is féidir foirm iarratais a sheoladh chugat le comhlánú.
Deontas Comhairliúcháin Straitéiseach
I measc na gcuideachtaí incháilithe tá:
D’fhéadfadh deontais eile a fuarthas ó Údarás na Gaeltachta tionchar a imirt ar cháilitheacht.
Suas le 50% de na costais a thabhaítear chun comhairleoir a fhostú go dtí méid uasta deontais €35,000. Déantar machnamh ar iarratais ar bhonn cás ar chás agus cinnteofar an leibhéal maoinithe tar éis measúnú a dhéanamh ar:
Teorainneacha Uasta agus Nótaí – Táillí Comhairleachta
Comhairleacht Acumen: Tacaíocht suas le 50% de chostas na comhairleachta ag ráta laethúil uasta €900 agus suas le deontas uasta €5,000. Is féidir an tréimhse comhairleachta a scaipeadh thar thréimhse sé mhí go dtí dhá mhí déag.
Sirtheoir Acumen: Tacaíocht suas le 50% de chostas na comhairleachta ag ráta laethúil uasta €900 agus suas le deontas uasta €10,000. Is féidir tréimhse comhairleachta an Prospector a scaipeadh thar thréimhse sé mhí go dtí dhá mhí déag.
Doiciméid Tacaíochta
Strategic Consultancy Assignment Guidelines – Environmental Studies (.docx)
Strategic Consultancy – Environmental Studies Consultancy Plan (.xlsx)
Tá liosta soláthraithe seirbhísí foilsithe ar Eolaire Soláthraithe Seirbhíse Comhshaoil de chuid Fiontraíocht na hÉireann.
Is féidir le cuideachta soláthraí seirbhíse a roghnú atá ar an Eolaire seo nó is féidir soláthraí seirbhíse nach bhfuil ar an Eolaire a roghnú, sa dá chás, caithfidh faisnéis dhóthanach a sholáthar d’Údarás na Gaeltachta chun a léiriú go bhfuil an soláthraí seirbhíse beartaithe cáilithe agus go bhfuil sannadh cosúil curtha i gcrích go rathúil aige roimhe seo.
Ní mór nach bhfuil aon soláthraí ag seachadadh seirbhísí faoin scéim seo ina fhostaí díreach nó indíreach nó ina stiúrthóir den chuideachta fhaighteoir.
Ní dhéanann Údarás na Gaeltachta aon ráthaíochtaí, go sainráite nó go hintuigthe, faoi cháilíochtaí nó oiriúnacht daoine ar liosta na soláthraithe seirbhíse. Ní bheidh Údarás na Gaeltachta freagrach as aon chaillteanais nó damáistí a eascraíonn as rogha cuideachta soláthraí seirbhíse den sórt sin a fhostú.
Faoi Phlean Náisiúnta Téarnaimh agus Athléimneachta na hÉireann (PNTA) (2021-2026), tá tionscadail a thacaíonn le haistriú digiteach agus aeráide na fiontraíochta á maoiniú trí Shaoráid Téarnaimh agus Athléimneachta an AE. Clúdaíonn sé seo tionscadail a dhéanfaidh:
Caithfidh tionscadail a thacaítear faoin PNTA comhlíonadh le reachtaíocht chomhshaoil ábhartha an AE agus náisiúnta agus go háirithe leis an dTreoirlínte Teicniúil ‘Gan dochar suntasach a dhéanamh’ (2021/C58/01).
Go sonrach, níl na tionscadail seo a leanas incháilithe:
1 Seachas tionscadail faoin mbeart seo i nginiúint cumhachta agus/nó teasa, chomh maith le bonneagar tarchuir agus dáileacháin gaolmhar, ag baint úsáide as gás nádúrtha, atá ag comhlíonadh na gcoinníollacha a leagtar amach in Iarscríbhinn III den Treoirlínte Teicniúil ‘Gan dochar suntasach a dhéanamh’ (2021/C58/01).
2 Nuair nach mbaintear astuithe gáis cheaptha teasa measta amach leis an ngníomhaíocht a dtacaítear léi nach bhfuil go substaintiúil níos ísle ná na tagarmharcanna ábhartha, ba cheart míniú a thabhairt ar na cúiseanna nach bhfuil sé seo indéanta. Tagarmharcanna a bunaíodh do leithdháileadh saor in aisce do ghníomhaíochtaí a thiteann faoi raon feidhme an Chórais Trádála Astuithe, mar a leagtar amach i Rialachán Cur Chun Feidhme (AE) 2021/447 an Choimisiúin.
3 Ní bhaineann an eisiamh seo le gníomhaíochtaí faoin mbeart seo i ngléasraí atá tiomnaithe go heisiach do dramhaíl ghuaiseach neamh-athchúrsála a chóireáil, agus do ghléasraí reatha, nuair atá na gníomhaíochtaí faoin mbeart seo ar mhaithe le héifeachtúlacht fuinnimh a mhéadú, gáis scaoilte a ghabháil le stóráil nó úsáid nó ábhair a aisghabháil ó luaithreach dócháin, ar choinníoll nach mbíonn toradh ag na gníomhaíochtaí sin faoin mbeart seo ar mhéadú ar thoilleadh próiseála dramhaíola na ngléasraí nó ar shíneadh saoil na ngléasraí; ar soláthraítear fianaise dó ag leibhéal gléasra.
4 Ní bhaineann an eisiamh seo le gníomhaíochtaí faoin mbeart seo i ngléasraí cóireála bithmheicniúla reatha, nuair atá na gníomhaíochtaí faoin mbeart seo ar mhaithe le héifeachtúlacht fuinnimh a mhéadú nó athdhéanamh ar oibríochtaí athchúrsála dramhaíola scartha go dtí bidhramhaíl mhúirín agus díleá anaerach bidhramhaíola, ar choinníoll nach mbíonn toradh ag na gníomhaíochtaí sin faoin mbeart seo ar mhéadú ar thoilleadh próiseála dramhaíola na ngléasraí nó ar shíneadh saoil na ngléasraí; ar soláthraítear fianaise dó ag leibhéal gléasra.