Is í an mhargaíocht an próiseas bainistíochta lena sonraítear riachtanais an chustaiméara agus a naithnítear roimh ré iad chun sochair don ghnó. Ba cheart polasaithe agus beartaíocht uile an chomhlachta a bheith dírithe ar riachtanais an chustaiméara a shásamh. Ba cheart dóibh siúd atá ag cur gnó dá gcuid féin ar bun a mheabhrú gur tábhachtaí díolachán brabúsach ná an díolachán ar an toirt is mó a d’fhéadfaí.
Tá an mhargaíocht fíorthábhachtach in aon ghnó ach go háirithe do ghnóthaí nuabhunaithe.
Tá ceithre ghné ag baint leis an margaíocht fhiúntach:
Taighde margaíochta a dhéanamh
Ceisteanna do thaighde margaíochta
Céimeanna leis na ceisteanna a fhreagairt
Straitéis mhargaíochta a chruthú
Aithníonn straitéis margaíochta grúpaí custaiméirí a bhféadann gnó faoi leith freastal níos fearr a
dhéanamh orthu ná a spriociomaitheoirí. An bealach is fearr le dul i bhfeidhm ar an margadh, fás ar na
díolacháin a chinntiú agus brabús a dhéanamh ná do chuid táirgí/seirbhísí a chur ar an margadh go héifeachtach agus go héifeachtúil. Éilíonn sé sin pleanáil margaíochta mion.
Is cur chuige struchtúrtha é anailís SWOT ó thaobh meastóireacht a dhéanamh ar shuíomh straitéiseach. Is éard atá i gceist le anailís SWOT ná anailís ar bhuanna agus ar laigí an ghnó, ar na deiseanna atá sa mhargadh agus ar an mbagairt a bheadh ann don togra. Nuair a bhíonn anailís SWOT déanta is féidir smaoineamh cén bealach le laigí iomaíochais a athrú ina láidreachtaí agus bagairtí a athrú ina ndeiseanna.
Nithe le cur san áireamh
Spriocmhargadh a aithint
Nithe le cur san áireamh
Meascán margaíochta
.
Feidhmíocht Margaíochta
Is próiseas leanúnach í an mhargaíocht. Ba chóir measúnú a dhéanamh ar fheidhmíochta lena thuiscint chomh maith nó chomh dona is atá do chlár margaíochta ag obair.
Ceisteanna Measúnaithe: